Általános Szerződési Feltételek

NYILVÁNOSSÁG BIZTOSÍTÁSA
Szervezetünk a tevékenységeinek tájékoztatása, minőségi ellátása érdekében és a képzéseket kiegészítő szolgáltatások elérése céljából információs Ügyfélszolgálati rendszert működtet. Mi nem csak fogadjuk Ügyfeleinket, hanem a képzési szolgáltatásunk részeként igyekszünk teljes körű tájékoztatást adni és segítséget nyújtani minden érdeklődőnek, hozzánk fordulónak. Ezért is nem csak ügyfélfogadást szolgáltatunk, hanem Ügyfélszolgálatot tartunk fenn.
Ügyfélszolgálati munkatársaink telefonon, ill. személyesen az alábbi ügyfélfogadási rend szerint állnak rendelkezésre:
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Ügyfélszolgálatunk az alábbiak szerint működik:
Ügyfélszolgálati helyszín: 5630 Békés, Verseny u. 7.
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36 30 095 0596
Ügyfélszolgálati e-mail cím: productivus@gmail.com
Ügyfélfogadási rend:
- HÉTFŐ: 12:00 – 16:00
- KEDD: 12:00 – 16:00
- SZERDA: 12:00 – 16:00
- CSÜTÖRTÖK: 12:00 – 16:00
- PÉNTEK: 12:00 – 16:00
Érdeklődőink, résztvevőink, partnereink számára a képzésekhez tartozó tájékoztatókban leírtak mellett igyekszünk ügyfélszolgálatunkon keresztül is teljes körű információt adni:
- a képzésbe való bekapcsolódás, képzésben való részvétel feltételeiről,
- a korábban megszerzett kompetenciák beszámításának lehetőségeiről,
- a képzés formai és tartalmi lebonyolításának információiról (időtartam és beosztás, hely, képzési program),
- a képzés finanszírozási feltételeiről (önerős, pályázati támogatás, munkáltatói támogatás),
- az esetleges vizsgák formájáról, ütemezéséről, esetleges javító vizsgákról és szankciókról,
- a kedvezmények igénybevételének feltételeiről (részletfizetés, egyéb kedvezmény).
- a panaszkezelés módjáról a Minőségirányítási Kézikönyvben megfogalmazottak szerint.
Szervezetünk a felnőttképzési tevékenységére vonatkozó tájékoztatóhoz, a képzési programhoz, valamint a részszakmára történő felkészítés során elkészített, a szakképző intézményhez kapcsolódó szakmai programhoz való hozzáférést az ügyfelek, a képzésben részt vevő személyek és a felnőttképzésért felelős miniszter részére internetes elérhetőséggel a honlapon, nyomtatott formában az intézmény székhelyén, illetve ügyfélszolgálatán biztosítja.
FELNŐTTKÉPZÉSI TEVÉKENYSÉGHEZ KAPCSOLÓDÓ SZOLGÁLTATÁSAINK:
A képzéseinken túl minden olyan tevékenységgel szeretnénk támogatni a felnőtt tanulás folyamatát, amely a felnőttképzési tevékenység keretében szervezett oktatás, képzés egyénre szabott kialakításának elősegítésére, a képzés hatékonyságának javítására vagy a munkavállalás elősegítésére irányul.
Ezek a következőek:
- Belépési feltételek vizsgálata (szükséges előképzettség vizsgálata): több képzés esetében
nem előírás bármilyen végzettség, alkalmasságot igazoló dokumentum. Amelyeknél igen – mert jogszabály írja elő -, azoknál kötelességünk a kért bizonyító erejű dokumentumok
(bizonyítványok, igazolások stb.) begyűjtése, vizsgálata. A belépési feltételekről minden esetben az adott képzéshez tartozó tájékoztató szövegében olvashat. - Előzetes tudásmérés: Az intézményünk szükség esetén előzetes tudásmérést végez. Az előzetes tudásmérés annak felmérése, hogy a képzésre jelentkező dokumentumokkal nem
igazolt tanulmányai vagy megszerzett gyakorlati tapasztalatai alapján képes-e a képzés során elsajátítandó tananyagegység(ek) követelményeinek teljesítésére. Ha a tudásmérés eredménye igazolja a követelmények megfelelő szintű teljesítését, akkor a tananyagegység elsajátítására irányuló képzési órák alól a képzésre jelentkező felmentést kap. Igazolatlan hiányzása nem generálódik.Az előzetes tudásmérést mindig a tananyagtípushoz és a módszertanhoz illeszkedően készítjük elő, amely lehet tudásszint felmérő lap, feladatsor és/vagy szóbeli elbeszélgetés a képzésre jelentkezett résztvevőkkel. A kiértékelések, valamint a szóbeli elbeszélgetések szakembereink, munkatársaink bevonásával és közreműködésével történnek. A tudásmérésben részt vevőt az eredményéről munkatársaink írásban, – lehetőség szerint elektronikus úton – értesítik, illetve a felnőttképzési szerződés előzetes tudás beszámítására vonatkozó pontjában rögzítésre is kerülnek a felmentés adatai.
JELENTKEZÉS MENETE
A képzéseinkre való jelentkezés kétféle módon történhet.
- ügyfélszolgálatunkon keresztül, telefonon (szóbeli)
- a képzések leírásánál található jelentkezés elküldésének lehetőségével (írásos)
A képzéseinkre való jelentkezés mindkét esetben (szóbeli, írásos) kétlépcsős megoldású.
1. További információ kérése kezdeményezhető (nem számít jelentkezésnek)
- Ügyfélszolgálatunkon telefonon, ahol szóban tájékoztatást nyújtunk a képzés tartalmáról, menetéről, a bekapcsolódás és a szerződés feltételeiről
vagy - a képzéseink leírásánál az ÉRDEKLŐDÉS/JELENTKEZÉS panelen keresztül. A panel aktiválása nem számít jelentkezésnek, az ott megadott adatok elküldése nem kötelezi az érdeklődőt a tanfolyamon való részvételre! Az elérhetőségi adatokat azért kérjük be, hogy az Ügyfélszolgálatunkhoz beérkező e-mail címre továbbíthassunk minden releváns információt, amely a képzésbe bekapcsolódás feltételeit is világosan leírja.
2. A tényleges jelentkezés rögzítése (szerződéskötés alapját képező jelentkezésnek számít)
- Az Ügyfélszolgálatunkkal folytatott (újabb) telefonos beszélgetés során az Ügyfél kérésére véglegesítjük a jelentkezési szándékot. Az ügyfél szóbeli jóváhagyásával az Ügyintéző által jelentkezési adatlap kerül rögzítésre, amely felhasználásra kerül a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben kötelezően kitöltendő adatok véglegesítéséhez.
vagy - A képzéseink leírásánál az ÉRDEKLŐDÉS/JELENTKEZÉS panelen kért adatok elküldése után kapni fog tőlünk az Érdeklődő egy részletes e-mailt. A levél szerződés feltételei mellett tartalmazza majd a tényleges jelentkezés lehetőségét is: egy online megnyitható kérdőív segítségével rendszerünk rögzíti a szükséges adatokat, amelyek alapján a felnőttképzési szerződés is elkészül és a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben kötelezően kitöltendő adatok véglegesítéséhez is felhasználásra kerül.
Ügyfélszolgálatunk természetesen a képzéseinkhez kapcsolódó bármilyen kérdés esetén rendelkezésre áll telefonon és írásban egyaránt. Ügyfélfogadási rendünket a „NYILVÁNOSSÁG BIZTOSÍTÁSA” leírásában olvashatja.
SZERZŐDÉS MENETE
Intézményünknél a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény és annak a végrehajtásáról szóló 11/2020. (II. 7.) Korm. rendelet előírásait betartva a képzéseinkhez való becsatlakozás a képzések jellegét tekintve kétféle módon történhet.
- szóbeli szerződéskötéssel (bejelentéses képzés esetén)
- írásbeli szerződéssel (programkövetelmény alapján szervezett szakmai képzések, részszakmára felkészítő szakmai képzések és támogatott képzések esetén)
SZÓBELI SZERZŐDÉS
A képzésünkre való jelentkezést követően a képzésbe kapcsolódni kívánó ügyfeleink az alábbi módon kezdhetik meg a tanfolyamot:
- személyes jelenlétet igénylő TANTERMI OKTATÁS esetén a képzés első napján a képző SZÓBELI tájékoztatást ad a szerződés tartalmáról, amelynek elfogadásával a Képzővel a Résztvevők szóban szerződést kötnek.
- valós idejű csoportos ONLINE TÉRBEN TÖRTÉNŐ OKTATÁS esetén a képzés megkezdésének időpontjában, a résztvevők becsatlakozását követően a képző SZÓBELI tájékoztatást ad a szerződés tartalmáról, amelynek elfogadásával a Képzővel a Résztvevők szóban szerződést kötnek. Az online térbe való becsatlakozás menetéről és a belépéshez szükséges információkról a képzésre jelentkezőnek Képző a képzés megkezdéséig
e-mailen tájékoztatást küld.
ÍRÁSBELI SZERZŐDÉSKÖTÉS
A képzésre való jelentkezéskor megadott személyes adatok alapján rendszerünk a vonatkozó jogszabályok szerinti tartalommal elkészíti a FELNŐTTKÉPZÉSI SZERZŐDÉST, amely az alábbiak szerint Ügyfélszolgálatunkon keresztül kiküldésre kerül:
- POSTAI ÚTON a jelentkező által a jelentkezésekor megadott levelezési címre
vagy - ELEKTRONIKUS ÚTON a jelentkező által a jelentkezésekor megadott e-mail címre
A Résztvevőnek az általa aláírt FELNŐTTKÉPZÉSI SZERZŐDÉST a képzés (szerződésben rögzített) kezdési időpontjáig vissza kell juttatni a képző részére, ennek hiányában a képzési szerződés nem jön létre, a képzést megkezdeni nem lehetséges.
Tantermi oktatás esetén a FELNŐTTKÉPZÉSI SZERZŐDÉS a képzés helyszínén kerül aláírásra, amennyiben a képzés első napja személyes jelenléti oktatásban zajlik.
Az aláírt Felnőttképzési Szerződés a képzési díj meghatározott összegének a szerződés hatályba lépésének időpontjáig történő megfizetésével érvényes!
Amennyiben a megfizetés időben nem teljesül, a szerződés semmis, a képzésbe való csatlakozás nem lehetséges!
FIZETÉSI FELTÉTELEK
Intézményünknél az alábbiak szerint lehetséges a képzési díj megfizetése:
- BANKI ÁTUTALÁSSAL (a jelentkezéskor vállalt fizetési ütemezés szerinti összegnek a képzés kezdési napjáig be kell érkeznie)
- KÉSZPÉNZZEL
– jelenléti oktatás esetén a képzés helyszínén (a képzés kezdése napján)
vagy
– ügyfélszolgálatunkon személyes pénztári befizetéssel (a képzés megkezdésének
napjáig).
A BANKI átutalás esetén beérkezett képzési díjról elkészült számlát Ügyfélszolgálatunk elektronikus úton legkésőbb az összeg beérkezésétől számított 3 napon belül kézbesíti a Jelentkező által megadott e-mail címre.
A KÉPZÉS ELVÉGZÉSÉNEK IGAZOLÁSI FELTÉTELEI
A képzés teljesítésének feltételeit mindig tartalmazza a képzésekhez kapcsolódó Képzési tájékoztató, amelyben leírtakat a Résztvevővel kötött felnőttképzési szerződés rögzíti is. A felnőttképzést szabályzók előírásainak megfelelően meghatározásra kerül a hiányzás mértéke, a tréningen tanultak számonkérésének módja(i), értékelési rendszere. Ezek képzéstípusonként és képzésenként is
eltérőek lehetnek. Több képzésünk esetén úgynevezett „házivizsgát”, „záródolgozatot” kell tenni, ami egyik esetben sem jelenti a szakképesítő vizsgát. Ezek csupán a képzésen átadott ismeretanyag elsajátításának mérésére szolgálnak, a képzés részét képezik és akár a képzés közben is egy-egy tananyagegység (modul) végén is külön-külön megíratásra kerülhetnek.
A szerződésben rögzített hiányzás mértékét meghaladó távollét, valamint a pótlások, illetve a számonkérések nem teljesítése lemorzsolódásnak számít, amelynek következménye a képzés nem teljesítése. Tanúsítványt az kaphat, aki a képzési feltételeknek eleget tett!
Képzéseink mindegyikén a felnőttképzési államigazgatási szerv által működtetett és felügyelet alatt tartott Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből generált TANÚSÍTVÁNY szerezhető. Intézményünk más típusú, államilag elismert, végzettséget alátámasztó bizonyítványt, oklevelet, igazolást stb. nem adhat és nem is ad ki. A hirdetett szakmai képzéseink esetében tanfolyamainkon szakképesítés nem szerezhető!
Szakképesítő vizsgák szervezésére jelen szabályozások szerint független vizsgaközpontok jogosultak, és a szakképesítő bizonyítványok kiadásának joga is náluk van. Részünkről sem vizsgaszervezés, sem vizsgáztatás nem történhet és nem is történik!
Képzéseink kizárólag a képesítő vizsgára jelentkezés feltételének számító TANÚSÍTVÁNY megszerzésére készítenek fel, amely a képzési feltételek teljesítése esetén a törvényi előírásoknak megfelelően Képzőnk részéről Résztvevő számára kiállításra és átadásra is kerül. Felnőttképzési szolgáltatásunk keretén belül a szakmai képzéseinket elvégzőknek igény szerint segítünk a vizsgaközpontokhoz kapcsolódni. Képzési csoportjainkat a vizsgakövetelményekre való felkészítés mellett mindig igyekszünk informálni arról, hol, hogyan, milyen feltételek mellett tudnak szakmai vizsgát tenni.